Všeobecné obchodní podmínky společnosti ACTEBIS Computer, s.r.o.

Reklamační řád
IRD distribuce, s.r.o.



Vážení obchodní partneři, s platností od 30. 5. 2016 platí nová adresa provozovny (pro zasílání reklamací):
IRD distribuce, s.r.o.
U Trati 3134/36a
Praha 10
10000



Platný od 1.1.2012 (aktualizováno 19.3.2015)




S platností od 1.5.2016 budou akceptovány pouze reklamace zadané přes eshop, v jiném případě budou vráceny neuznané zpět.
Toto se týká i oprav mobilních telefonů ZOPO. Nezadané reklamace budou vráceny zpět a čas, který bude ztracen přepravou, nebude akceptován do doby reklamace (30 dnů). V případě, že reklamace nepůjde přes eshop zadat, kontaktujte prosím reklamační oddělení na emailu: Reklamace, kde Vám bude RMA číslo obratem přiděleno.

Děkujeme za pochopení





S platností od 1.2.2016 je změněna záruční doba u některého příslušenství - z 24 na 12 měsíců (vždy uvedeno u výrobku). Záruční doba na kapacitu baterie je 6 měsíců.





1. Záruční reklamace


Při uplatnění záruční opravy musí být výrobek odeslán do autorizovaného servisního střediska nejpozději další pracovní den od data přijetí od koncového zákazníka, aby byla reklamace vyřízena do 30 dnů. Pokud tato podmínka není splněna, prodlouží se 30 dnů o dny, které byla reklamace na prodejně a měla být už odeslána. Výrobek musí být vždy odeslán spolu s:

  1. Platným záručním listem
  2. Vyplněným datem prodeje
  3. Výrobním číslem (IMEI)
  4. Razítkem a podpisem prodejce
  5. Kopií dokladu o koupi
  6. Reklamačním protokolem s přesným popisem závady

Záruční list nesmí být dodatečně přepisovaný ani jiným způsobem upravovaný.

Při žádosti o výměnu výrobku, nebo vrácení peněz musí být výrobek zaslán dodavateli nejpozději do 30 dnů od poslední rozhodné události (datum ukončení na posledním servisním protokolu, vyjádření autorizovaného servisního střediska). V době žádosti o odstoupení od kupní smlouvy, musí být reklamace v záruce, dokud nebude přijata výrobcem. Výrobek musí být dodán kompletní! Dodavatel řeší tuto žádost buď vrácením plné kupní ceny výrobku, nebo výměnou za stejný výrobek. Rozhodnutí o způsobu vyřešení takového požadavku je plně na straně dodavatele. Při žádosti o dobropis z důvodu 3. stejné projevené závady musí být závada 2x odstraněna servisním střediskem a poslední musí být pouze posouzena servisním střediskem (diagnostika). Všechny tři protokoly ze servisu a reklamační protokoly sepsané koncovým zákazníkům musí být přiloženy. Výrobek musí být dodán kompletní!

Dodavatel si může dodatečně vyžádat doklad o koupi (fakturu), kde je uvedeno výrobní číslo (IMEI) daného mobilního telefonu.

Při žádosti o dobropis z důvodu vícenásobné závady (nemusí jít o stejnou závadu), ale předchozí 3 a další oprava musí být uznány. Poslední musí být pouze posouzena servisním střediskem. Všechny protokoly ze servisu a reklamační protokoly sepsané koncovým zákazníkům musí být přiloženy. Výrobek musí být dodán kompletní!

V žádném případě nedoporučujeme vracet kupní částku koncovému zákazníkovi před obdržením vyjádření, nebo před uplynutím zákonné lhůty 30 dnů na vyřešení reklamace. Výrobek Vám může být zaslán zpět, pokud bude v autorizovaném servisním středisku nebo u dodavatele zjištěno, že se závada neprojevuje nebo se neslučuje se záručními podmínkami, nebo není žádost o dobropis z nějakého jiného důvodu oprávněná. Reklamace Vám pak bude vrácena zpět jako neoprávněná!

Při žádosti o dobropis z důvodu překročení 30 denní lhůty autorizovaným servisním střediskem při záruční opravě je nutné dodat servisní protokol, na kterém servisní středisko jasně potvrzuje překročení 30 dní svou vinou, nebo ze kterého to vzhledem k uvedeným údajům (datum příjmu a ukončení opravy) jasně vyplývá. V případě, že tomu tak není, je nutné doložit přepravní doklady, z nichž bude vina servisního střediska jasně prokazatelná. Výrobek musí být kompletní!

Při odesílání příslušenství do autorizovaného servisního střediska je nutné, aby byl přiložen pokladní doklad a doklad o koupi od dodavatele.
Vadné příslušenství se nepovažuje za vadu telefonu a zpravidla se řeší výměnou za nový kus daného příslušenství! Výměnu nabíječky, handsfree, apod., proto se nepočítá mezi vícenásobné závady!
V případě, že reklamace zboží bude výrobcem nebo servisem odmítnuta jako neoprávněná, je prodávající oprávněn po kupujícím požadovat úhradu nákladů vynaložených v souvislosti s posouzením závady servisem nebo výrobcem, jakož i ostatních účelně vynaložených nákladů (zejména nákladů dopravného či poštovného za odeslání zboží k posouzení apod.).
Náklady spojené s případným zasláním zboží prodávajícímu k vyřízení reklamace nese kupující.
Záruční doba pro výrobky Apple nakoupené obchodním partnerem je pouze 12 měsíců ode dne dodání.


Aktualizováno 6. 6. 2017
Reklamace Maxcom:
Maxcom MM128, MM129, MM141, MM136, MM462, M55 and MM428
Na uvedené typy mobilních telefonů Maxcom je nová procedura:
- tyto typy nejsou již nadále odesílány na servisní středisko, ale při přijetí reklamace jsou kontrolovány prodejcem přímo na místě:
- mobilní telefon musí být zkontrolován, zda není mechanicky poškozený, není přítomná vniknutí látky neznámého původu (oxidace) a uvedená vada zákazníkem se projevuje
- pokud splňuje mobilní telefon všechny výše uvedené podmínky, produkt je možný zákazníkovi vyměnit za nový a vadný kus je směrován na reklamační oddělení IRD distribuce, s.r.o.
- pokud nebudou splněny podmínky kontroly, může být reklamace a výměna ze strany společnosti IRD distribuce, s. r. o. označena jako neoprávněná a bude navrácena prodejci bez nároku na výměnu
- Mobilní telefony na reklamace zasílejte prosím v kompletním balení

Reklamace náhradních dílů:
Reklamace LCD - Otestujte před nalepením! Pokud není díl měněn v autorizovaném servisu dané značky, na použitý díl se záruka nevztahuje.

Servisní středisko pro reklamace mobilních telefonů Prestigio již není Arvato services.

Mobilní telefony značky ZOPO a Xiaomi odeslané na placené opravy do našeho servisního střediska budou v případě nesouhlasu s CN odeslány zpět s poplatky na diagnostiku a dopravné - 400,- Kč vč. DPH. To stejné platí i u reklamací odeslaných na záruční opravu, u kterých bude zjištěno evidentní poškození viditelné z pohledu uživatele (bez rozebrání telefonu) - opět při nesouhlasu s námi zaslaným CN.

Změna proběhla v zasílání mobilních telefonů Maxcom - viz dokument Autorizovaná servisní střediska - platná 31. 1. 2017.

Reklamace mobilních telefonů Xiaomi, ZOPO, Lenovo, Nubia, Maxcom, Estar, Doogee se zasílají do příslušných servisních středisek:



Mobilní telefony Nokia (Microsoft), které nepřijímá servisní středisko, ale dodavatel:
103, 105, 106, 107, 130, 215, 215DS, 222, 230, 230DS
Mobilní telefony těchto typů musí být zaslány k dodavateli v kompletním balení, v jiném případě není možno reklamaci postoupit na další řešení.



Změny v reklamačním postupu u značky LG:
Požadavek na vyzvednutí zakázky lze objednat e-mailem na e-mailové adrese lg.hub@realtimetec.cz nebo telefony na opravu lze zaslat přímo na adresu:
REALTIME TECHNOLOGIES, s.r.o.,
MC HUB LG,
Dolní Roveň 288,
533 71,
Česká republika

Emailová objednávka musí obsahovat důležité údaje o výrobku (minimálně model, IMEI) a jednoznačnou identifikaci odesílatele (název společnosti, adresu pro vyzvednutí/doručení, jméno a telefon kontaktní osoby). Pokud chcete na objednávku přepravy uvést referenci nebo poznámku pro řidiče nebo příjemce, uveďte je prosím do e-mailové objednávky.
K reklamovanému telefonu nutno přiložit reklamační protokol prodejce s jasným popisem závady a informací o obsahu příslušenství (nabíječka, sluchátka apod.) a v případě požadavku na odstoupení od kupní smlouvy všechny předchozí servisní listy.




2. Předprodejní reklamace


Na předprodejní reklamaci je možné zaslat pouze výrobek, u kterého od data nákupu od dodavatele neuplynulo více než 30 dní.

  1. V telefonu nesmí být uložena žádná data
  2. Záruční list musí být přiložen a nevyplněný
  3. Výrobek musí být v kompletním balení
  4. Výrobek nesmí jevit žádné známky používání a musí mít nalepené původní ochranné fólie
  5. Je třeba přiložit reklamační protokol s přesným popisem závady

Předprodejní reklamace budou zaslány do servisu, opravené a vráceny odběrateli. Pokud půjde o neodstranitelnou závadu, výrobek bude vyměněn za nový kus, případně řešený dobropisem. O způsobu řešení reklamace rozhodne dodavatel. Pokud nebude zasláno kompletní balení, může dodavatel odeslat výrobek zpět odběrateli na jeho náklady bez vyřešení. Sony Ericsson – Servisní středisko neobsluhuje předprodejní reklamace mobilních telefonů, tudíž tyto typy reklamací jsou posílány přímo na dodavatele (IRD distribuce, s.r.o.) Prodávající je oprávněn i jednostranně měnit tento reklamační řád, a to zejména v návaznosti na změnu podmínek výrobců a dodavatelů.

 
 

 

 

porovnat - 0 ks

 

 

 

 

  Kód Název produktu Vaše cena    

 
 
 


 
 
 

 

Naposledy navštívené

 


 

 

 
    Kód Název produktu Vaše cena  

 
 
 


 
 
 





 
 

 
Košík
0 položek
0

 

 

 



 
 
 


 


 
Přihlášení
 
 
 

 

 

Technické řešení © 2017 CyberSoft s.r.o.